شهرستان ها

حمایت ۴۷ مرکز نیکوکاری استان بوشهر از ۱۰ هزار سالمند

بوشهر- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر کمیته امداد استان بوشهر گفت: پرونده ۱۰ هزار و ۶۶۸ پرونده سالمندان تحت حمایت کمیته امداد استان به ۴۷ مرکز نیکوکاری واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روش صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به سالمندان و زنان سرپرست خانوار حائز اهمیت فراوان است و در این راستا برنامه‌های متنوعی را در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: این دو گروه از جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد بواسطه تنوع نیازمندی‌ها و همچنین میزان آسیب پذیری در اجتماع، نیاز به توجه و رسیدگی بیشتری دارند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه سالمندان محور وحدت در خانواده، محله و منطقه خود هستند، ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۶۶۸ پرونده مردان بالای ۵۵ سال و زنان بالای ۶۰ سال تحت حمایت این نهاد به مراکز نیکوکاری سطح استان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه تجمیع خیران در مراکز نیکوکاری مسیر خدمت رسانی مطلوب‌تر به خانوارهای تحت حمایت و نیازمند را فراهم آورده، گفت: مراکز نیکوکاری، حلقه اتصال خیران با نیازمندان است و مسیر خدمت رسانی مطلوب‌تر به جامعه هدف و خصوصاً به سالمندان و زنان سرپرست خانوار را هموارتر کرده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا