شهرستان ها

حمله آمریکا و انگلیس به یمن حماقت آنها را نشان می دهد

کاشان – امام جمعه کاشان گفت: حمله آمریکا و انگلیس به یمن حماقت آنها را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به حمله نظامی و هوایی آمریکا و انگلیس اظهار داشت: این حمله پس از شکست رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت مردم غزه رخ داد که نشان می‌دهد این کشورها تا چه حد زبون هستند.

وی با اشاره به اینکه حمله آمریکا و انگلیس حماقت آنها را نشان می‌دهد، ابراز داشت: به گفته مقامات یمنی این بزرگترین حماقت آنها در طول تاریخ است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه این حمله برای کاهش فشار شکست رژیم صهیونیستی در برابر مردم غزه اتفاق افتاد، تصریح کرد: البته یمنی‌ها به رهبر خود نامه نوشتند و اعلام کردند که آماده جهاد هستند.

وی با اشاره به اینکه حتی برخی رزمندگان جبهه مقاومت اعلام کردند پایگاه‌های آمریکایی در عراق را هدف قرار می‌دهند، خاطرنشان کرد: انصارالله یمن هم اعلام کرد که ناوهای انگلیسی و آمریکایی من بعد هدف مشروع یمنی‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز فرار شاه از کشور گفت: امام خمینی (ره) با رهبری مدبرانه خود در انقلاب باعث شد که مردم به خیابان‌ها بیایند و شاه وقتی دید مردم اینگونه رهبر خود را حمایت می‌کنند از کشور فرار کرد.

وی با اشاره به قسمتی از حکمت ۴۱ نهج البلاغه افزود: قلب انسان بی خرد در دهان او است و زبان فرد عاقل در قلبش وجود دارد.

امام جمعه کاشان همچنین با اشاره به فرارسیدن میلاد امام محمد باقر (ع) گفت: ایشان با ارسال فرزند بلافصل خود به کاشان برای ارشاد و راهنمایی مردم این منطقه، کاشان را مکرم و تکریم دانستند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا