شهرستان ها

حمله رزمندگان جبهه مقاومت هیمنه اسراییل را درهم شکست

اراک- معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: حمله رزمندگان جبهه مقاومت، هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی را درهم شکست که قابل ترمیم و بازگشت نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری پیش از ظهر چهارشنبه در تجمع مردم اراک در حمایت از غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: حمله دلاورمردان جبهه مقاومت سبب شد این رژیم غاصب دست به فجیع‌ترین جنایت‌ها بزند و در اقدامی بی سابقه بیمارستانی را بمباران کند که بیش از ۸۰۰ نفر همزمان به شهادت رسیدند.

وی تاکید کرد: با این اقدام هیمنه اسراییل شکست که قابل ترمیم و بازگشت نیست و این رژیم غاصب دیگر هیچ امیدی به بازگشت به قدرت و هیمنه سیاسی خود ندارد.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: یکی از نشانه‌های قدرت اسراییل گنبد آهنین بود و معتقد بود این کشور را هیچ آسیبی از زمین و هوا تهدید نمی‌کند اما حمله موشک‌های غزه، شهرک‌های مختلف اسرائیل را مورد هدف قرار داد و در صورت تداوم این اقدام دورترین مناطق مسکونی اسراییل تخریب می‌شود.

وی تاکید کرد: اکنون فعالیت پنج نهاد امنیتی اسراییل متوقف شده و هیچ تسلطی برای عادی جلوه دادن اوضاع وجود ندارد.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: اکنون دستگاه‌های مدیریتی و اجرایی اسراییل از هم پاشیده و جنگ را کارآزموده‌های آمریکایی مدیریت می‌کنند.

حجت الاسلام عرب انصاری افزود: اکنون آمریکا حامی نخست اسراییل است و با در اختیار قرار دادن ادوات نظامی، فرماندهی جنگ را بر عهده گرفته است.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: جبهه مقاومت در مقابل اقدامات اکنون کوتاه آمده و چنانچه این حملات متوقف نشود، کنترل نیروهای مقاومت خارج می‌شود و آن روز مرگ اسراییل است.

وی با بیان اینکه مسائل دیپلماتیک را در صحنه بیان می‌کنیم، گفت: کودک کشی اسراییل نشان از حقیر و ضعیف بودن رژیم غاصب است هر چند که با این جنایت‌ها مردم غزه یکصدا فریاد زدند همه می‌مانیم تا این رژیم ریشه کن شود.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: با نشست امروز وزرای امور خارجه در عربستان، عادی سازی روابط اسراییل با کشورهای منطقه و عربی تحت الشعاع قرار گرفت و گرفتن تصمیمات واحد در این نشست، نشان از قطع ارتباط با اسراییل است.

حجت الاسلام عرب انصاری با بیان اینکه از سازمان ملل می‌خواهیم از کودکان فلسطینی حمایت کنند، افزود: انتظار است بسیاری از افرادی که سکوت اختیار کردند با جبهه مقاومت همراه شوند.

وی گفت: ما شرکت کننده در این اجتماع باشکوه برای سیاست مداران کشور خود پیام واحدی داریم که همه جناح‌های داخل کشور دور هم جمع شوند و فریاد مرگ بر اسراییل سر دهند چرا که دشمن نمی‌تواند صدای مخالف را بشنود.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: اقدام اخیر اسراییل در خصوص فرود بمب‌های ۲۰ تنی بر سر بیمارستان غزه در طول تاریخ بی سابقه است و امید است تمام مردم دنیا دست در دست و با حمایت از جبهه مقاومت، دولت رباخوار، ظالم و نژاد پرست اسرائیل را از پای در بیاورند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا