شهرستان ها

«خانه‌های فرهنگ» در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه لرستان ایجاد شد

خرم‌آباد – معاون دانشگاه لرستان از ایجاد «خانه‌های فرهنگ» در خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیاتی امروز یکشنبه در جشن ویژه دانشجویان پسر نو ورود دانشگاه لرستان، اظهار داشت: از دانشجویان پسر نو ورود دانشگاه لرستان دعوت می‌کنم در هر رشته‌ای که هستند در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری دانشگاه لرستان نیز ثبت‌نام کنند و مشارکت فعال داشته باشند.

وی، مهم‌ترین بخش‌های کاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان همچون انجمن‌های علمی، تشکل‌ها، کانون‌ها و … را برای دانشجویان نو ورود تبیین کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، تصریح کرد: بخش‌های مختلف معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در تناسب با استعدادها، مهارت‌ها و علایق مختلف و متنوع دانشجویان هستند.

حیاتی، بیان داشت: در خوابگاه‌های دانشجویی نیز «خانه‌های فرهنگ» از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان تشکیل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، درباره فعالیت در نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان، سخن گفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، درباره فرهنگ عفاف و حجاب نیز خطاب به دانشجویان نو ورود، نکاتی را تشریح کرد.

حیاتی، بیان کرد: از دانشجویان نو ورود درخواست دارم روزبه‌روز در محیط دانشگاه، خود را از منظر آموزشی و تربیتی، ارتقا بدهند.

«خانه‌های فرهنگ» در خوابگاه‌های دانشجویی <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86'>دانشگاه لرستان</a> ایجاد شد

بهترین راهنمای زندگی انسان آموزه‌های دینی است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز در این جشن، اظهار داشت: بهترین راهنمای زندگی انسان، آموزه‌های دینی و مذهبی همچون آموزه‌های حضرت امام علی (ع) است.

حجت‌الاسلام مجید مؤیدی، تصریح کرد: حضرت علی (ع) به امام حسن مجتبی (ع) توصیه‌هایی داشتند از جمله اینکه اجازه نده دلت دچار غفلت شود، بنابراین غفلت از بعد معنوی زندگی انسان از جمله تهدیداتی است که باید نسبت به آن هوشیار بود.

وی افزود: از دانشجویان نو ورود دعوت می‌کنم در برنامه‌های مختلف دینی، مذهبی دانشگاه شرکت کنند.

«خانه‌های فرهنگ» در خوابگاه‌های دانشجویی <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86'>دانشگاه لرستان</a> ایجاد شد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، اظهار داشت: بر اساس تعالیم حضرت امام علی (ع)، انسان باید با نیت خدایی اهل تلاش و کوشش باشد و یک انسان تنبل نباشد.

حجت‌الاسلام مویدی با استناد به تعالیم امام علی (ع)، کسب علم و دانش را باعث قدرت دانست و به این نکته اشاره کرد که دانشجویان همواره بایستی نسبت به آینده امیدوار باشند.

وی، تصریح کرد: انسان در همه ابعاد زندگی همچون علمی و تربیتی بایستی اهل تلاش و کوشش باشد و اهل خستگی و ناامیدی نباشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، ادامه داد: توصیه‌ام این است دانشجویان دنبال مهارت‌آموزی حین تحصیل هم بروند.

حجت‌الاسلام مویدی، بیان کرد: انسان نباید در سختی‌ها دچار هراس بشود و اگر سخنی در زندگی انسان حادث شد بایستی با توکل بر خداوند و داشتن اراده، صبر و امید، آن را پشت سر بگذارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا