شهرستان ها

خاک ایران حرم است/ پیوستن گروهک‌های معاند به زباله‌دان تاریخ

قزوین – فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خطاب به سلطنت‌ها گفت: ما خاک ایران را تبدیل به حرم و ملت امام حسین (ع) کردیم و یک وجب از آن را به بیگانه نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی آتانی پیش از ظهر سه شنبه در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران قزوین در دهمین یادواره شهدا که با عنوان یادبود شهدای مدافع امنیت برگزار شد اظهار کرد: هنر امام (ره) این بود که ایران را به خدمت اسلام در آورد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه امام انقلابش را در بستر جغرافیای ایران به پیروزی رساند کرد: روزی که به ایران جسارت شد امام اسلام را به کمک ایران آورد و با تفکرات نابش از آن دفاع کرد.

وی افزود: تا امروز دشمنان در مقابله با انقلاب اقدامات خود را فتنه جویانه انجام دادند و گمانشان در هر اقدام این بود که کار جمهوری اسلامی تمام است و این درحالی است که ما چهل و سه سالگی انقلاب را هم جشن گرفته‌ایم.

این مسئول ابراز کرد: همان خدایی که آمریکا را در طبس ذلیل کرد آن خدا امروز هم هست و وعده پیروزی داده است.

این مسئول شهدا را هزینه صیانت از کردستان دانست و تصریح کرد: کردستان ناموس ماست و ما این حرف‌ها را الان به خاطر فوت یک دختر جوان نمی‌گوییم بلکه در آن روز از جان خود و جوانانمان برای کردستان هزینه کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: سه گروه در برابر ایران در ماجراهای اخیر با توسل به اراذل و اوباش و سطل‌های زباله حمله ور شدند که به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.

رفیعی با تاکید برمقام شامخ شهدای مدافع حرم تصریح کرد: ما ایران را برای همه حتی برای کسانی که فریب خورده و به ما سنگ زدند امن می‌کنیم.

وی یادآور شد: سلطنت طلب‌ها برای خاک ایران ابراز نگرانی کرده‌اند در حالی که در زمان خودشان خاک ایران را برای منافع خود از دست دادند اما ما خاک ایران را تبدیل به حرم و ملت امام حسین (ع) کردیم و یک وجب از آن را به بیگانه ندادیم.

این مسئول با اشاره به اتهام علیه نیروهای نظامی و انتظامی مبنی بر اعمال خشونت گفت: امروز باید بانوان زینب وار به میدان بیایند و از ارزش حجاب دفاع کنند تا بی ارزش‌ها و باطل از صحنه خارج شود.

سردار آتانی حوادث اخیر کشور را ناشی از خشم دشمنان در اجتماع سلام فرمانده و تعامل دولت با شرق و غرب دانست و از همه دعوت کرد که به همراه خانواده و دوستان در اجتماع عظیم بانوان قزوین شرکت نمایند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا