شهرستان ها

خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در مراسم لیالی قدر

شهرکرد_شهرداری شهرکرد از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در مراسم لیالی قدر در شهرکرد خبرداد.

محمد حسین واحدیان در گفتگو خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای برگزاری مراسم شب‌های قدر شهرداری شهرکرد همکاری لازم را با هیئت‌های مذهبی و ستاد برگزاری مراسم به عمل آورد.

وی از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در مراسم لیالی قدر خبر داد و اظهارداشت: در راستای رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم احیا در تاریخ‌های بیستم، بیست‌ودوم و بیست‌وچهارم فروردین‌ماه ۳ دستگاه اتوبوس در اختیار ستاد برگزاری مراسم قرار داده شده و در پایان مراسم نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی از مبادی و مسیرهای مشخص شده اقدام می‌کند.

واحدیان افزود: نظافت و شست و شوی محل برگزاری مراسم احیا در مصلی امام خمینی (ره)، استقرار ماشین آتش‌نشانی در محل برگزاری مراسم، همکاری و مشارکت با هیئت‌های مذهبی از دیگر برنامه‌های شهرداری شهرکرد در شب‌های قدر بوده است.

شهردار شهرکرد بیان کرد: فضاسازی سطح شهر با استفاده از نصب ریسه، پرچم و بنر از دیگر اقداماتی بوده که توسط این شهرداری انجام شده است.

واحدیان خاطرنشان کرد: به همت شهرداری شهرکرد و پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام مراسم احیا در تپه نورالشهداء و در جوار قبور شهدای گمنام به مدت ۳ شب برگزار می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا