شهرستان ها

خدمات بسیجیان مصداق بارز ایثار و از خودگذشتی است

تبریز-رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور خدمات بسیجیان را مصداق بارز ایثار و از خودگذشتی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم چشمی در آئین تجلیل از بسیجیان نمونه دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: بدون تردید در حوزه بهداشت و درمان و مبارزه با انواع بیماری‌ها بسیجیان با تمام توان و امکانات خود برای بهبود و سلامتی مردم وارد عرصه شده و کارنامه‌ای بسیار درخشان از خود به یادگار گذاشته اند که نمونه اخیر و عینی آن مبارزه با گسترش ویروس کرونا بود.

وی بهترین تعریف و تمجید از بسیج را آیه قرآنی وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ (ما می‌خواستیم بر مستضعفین زمین منّت گذاریم و آن‌ها را پیشوایان و وارثین زمین قرار دهیم) بیان کرد که بسیجیان مصداق همین آیه هستند و در زمان‌های مختلف و گرفتاری‌ها به داد مردم رسیده اند.

چشمی با اشاره به رشادت‌های بسیجیان در دوران همه گیری کرونا، گفت: در کرونا که یک موضوع نوپدید و پیچیده در حوزه بیولوژیک بود و همه کشورها را غافلگیر کرد، بسیج در کنار کادر بهداشت و درمان و با وجود انواع تحریم‌ها، ورود پیدا کرد و به اذعان سازمان بهداشت جهانی، ایران در این رابطه بهترین مدیریت را داشت.

وی با اشاره به حضور بسیجیان دانشگاهی در میادین مختلف از جمله دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن در زمینه اقدامات بهداشتی و درمانی، اظهار داشت: گروه‌های جهادی هم اکنون در بسیاری از نقاط محروم و روستایی کشور در حال انجام وظایف و ارائه خدمات رایگان هستند.

چشمی یادآور شد: به فرموده مقام رهبری بسیج نمایشگاه ایثار است و خدمات گسترده‌ای که بسیجیان تاکنون انجام داده‌اند مصداق همین جمله است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا