شهرستان ها

خدمات جمهوری اسلامی با هیچ دورانی قابل قیاس نیست

گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به ضرورت بازگویی دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی گفت: خدمات جمهوری اسلامی با هیچ دورانی قابل قیاس نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی عصر سه شنبه در جمع کارگران نیروگاه برق علی آبادکتول به مناسبت هفته کار و کارگر اظهارکرد: کارگران و کارخانجات از راهبردی‌ترین اقشار و مراکز تولید و رشد اهداف اقتصادی کشور هستند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: با نگاه به پیشینه شعار سال در سنوات گذشته متوجه خواهیم شد که عمده نگاه رهبر فرزانه انقلاب در شعار سال مسئله تولید و اشتغال بوده است.

وی گفت: تحریم‌هایی که علیه کشور ما اعمال می‌شود و دستاوردهایی که در عرصه‌های مختلف توسط جوانان ما رخ می‌دهد نشان داد فرصتی که در دل بحران‌ها وجود دارد در شرایط غیرتحریم نیست و جوانان ما نشان دادند با تکیه بر توان داخل می‌توانند روی پای خود بایستند.

ملک شاهکوهی بیان کرد: خدمات جمهوری اسلامی قابل مقایسه با هیچ دورانی نیست و خدا را شاکریم که با تنفس در این دوران و قرار دادن سایه رهبر فرزانه انقلاب بر سرمان ما را از اسارت طاغوت رهایی بخشید.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: ما در مسیر پیشرفت استان راهی جز ادامه راه با عزمی راسخ و اراده‌ای جهادی نداریم زیرا اگر کم کاری شود دوباره به عقب برمی گردیم و برای رشد زیرساخت‌های استان هم همه مسئولان باید یکدل و متحد باشند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا