شهرستان ها

خدمت به مردم اولویت همه مسئولان باشد

اهواز- امام جمعه اهواز گفت: باید تلاش شود تا به مردم خوب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد امروز جمعه در نشست شورای اداری استان خوزستان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز شهادت شهید رجایی و شهید باهنر اظهار کرد: خداوند متعال این فرصت را به ما داده است که به مردم خدمت کنیم؛ در برخی از روایات آمده است که گره‌ای از گره‌های مردم باز کردن ثواب ۱۰ حج را دارد؛ البته ارزش حج پایین نیست بلکه خدمت به مردم خیلی بزرگ است.

وی در خطاب به مسئولان گفت: مقام معظم رهبری از من و شما خواسته‌اند که شب و روز نشناسیم؛ با این شرایط سختی که دشمن برای ما فراهم کرده و برخی از داخلی‌ها مشکل را ایجاد کرده‌اند بی‌شک تنها راه، خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات مردم است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: باید تلاش شود تا به مردم خوب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کنیم زیرا در این جایگاهی که قرار گرفته‌ایم دیر یا زود باید حساب پس دهیم.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: بر روایتی که مقام معظم رهبری خوانده‌اند، تأمل کنید چرا که خود ایشان هم بر آن تاکید کرده‌اند؛ در صحبت ایشان مقصود رفتارهای ما در دایره حکومت نیست بلکه ناظر بر رفتار و آبروی شخص است.

وی با بیان اینکه آبروی مؤمن خیلی ارزش دارد، تصریح کرد: حضرت امام فرموده‌اند برای مردم بدیل ندارم؛ لذا باید تلاش کنیم تا به مردم خدمت کنیم، مردمی که در عالم مثل آنها پیدا نمی‌کنیم؛ در شرایط فعلی که شرایط سختی برای مردم است ببینید آنها چگونه از شما، ما و نظام حمایت می‌کنند، شهدا از مردم است، ارزش‌ها از مردم است و همه اینها به اذن خداوند متعال است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا