شهرستان ها

خدمت به مردم در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات موثر است

گناباد- معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: خدمت به مردم و جهاد تبیین از عوامل موثر در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید هادی طباطبایی ظهر سه شنبه در شورای اداری شهرستان گناباد خدمت به مردم را گام مهمی در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات دانست و اظهار کرد: باید با نهضت خدمت‌رسانی به مردم به آنها ثابت کنیم که مردم ولی نعمت انقلاب و مسئولان و کارگزاران خادم مردم هستند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه عزم ستاد انتخابات استان خراسان رضوی برای برگزاری انتخاباتی سالم در اسفندماه جدی است، بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخاباتی سالم چشم دشمنان انقلاب را کور خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۸ نماینده و در مجلس خبرگان رهبری ۶ نماینده توسط مردم در این استان انتخاب می‌شوند، گفت: هدف اصلی دشمن انتخابات است و تلاش می‌کنند تا مردم را نسبت به آن ناامید کنند ولی اطمینان داریم که مردم با حضور گسترده خود در انتخابات اسفندماه ضمن نمایش بصیرت و هوشیاری خود، دشمنان را در اهدافشان ناامید خواهند کرد.

طباطبایی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین توسط همه افراد و گروه‌ها برای افزایش مشارکت در انتخابات به تشریح خدمات دولت سیزدهم طی دو سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: با آغاز دولت سیزدهم نهضت خدمات رسانی در بخش‌های مختلف گازرسانی، آب‌رسانی و ساخت مسکن در استان خراسان رضوی آغاز شده است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی را مایه مباهات و افتخار جوانان عنوان و تصریح کرد: امروز پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی با وجود تحریم‌های فراوان به برکت این نظام مقدس با حضور جوانان در بخش‌های مختلف علمی، دفاعی، فناوری و … از جمله پهپاد، موشک، نانو، هسته‌ای و… به دستاوردهای زیادی دست یافته‌ایم.

وی در ابتدای سخنان خود، جبهه مقاومت را محصول انقلاب اسلامی ایران بیان و اظهار کرد: رژیم صهیونیستی توان مقابله با یک گروه جهادی همچون حماس را ندارد و در غزه زمین گیر شده است.

طباطبایی عدم امکان پیشرفت زمینی رژیم صهیونیستی در غزه را نشان دهنده تحول جبهه مقاومت دانست و گفت: حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در بمباران بیمارستان‌ها و کشتار زنان و کودکان بی دفاع ناشی از عجز و ناتوانی این رژیم است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا