شهرستان ها

خراسان شمالی نیازمند یک هواپیما اختصاصی است

بجنورد- نماینده مردم شیروان در مجلس با اشاره به خرید هواپیما توسط دولت، گفت: باید هواپیما اختصاصی برای استان تعیین شود تا پروازهای خراسان شمالی با مشکل مواجه نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جدی صبح پنج شنبه در هم اندیشی رئیس سازمان برنامه و بودجه با مسئولان خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی اعتبار کافی ندارد و امیدواریم اعتبارات آن فوری تخصیص داده شود.

وی افزود: وزارت راه ادعا دارد که هواپیماهای مختلفی خریداری کرده لذا امیدواریم یک هواپیما اختصاصی برای استان تعیین شود تا پروازهای خراسان شمالی با مشکل مواجه نشود.

نماینده شیروان در مجلس گفت: دانشکده کشاورزی شیروان ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دارد اما متأسفانه تنها ۳ میلیارد تومان تاکنون اختصاص داده شده است.

نبود پرواز به خراسان شمالی سرمایه گذار را به استان نمی‌کشاند

محمد وحیدی نیز در این جلسه اظهار کرد: دولت باید پاسخگوی کاهش پروازها به استان باشد زیرا وقتی هواپیما به استان نیاید، مسئول، سرمایه گذار، پزشک متخصص و … را نمی‌توانیم به استان بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی فاقد مسیر ریلی است، افزود: جاده شمال به مشهد که از خراسان شمالی می‌گذرد سالانه تعداد تصادف زیادی را در خود رقم می‌زند لذا نیازمند اعتبار برای کاهش تصادفات هستیم.

نماینده بجنورد در مجلس با تاکید بر اینکه نگاه دولت باید برنامه‌ای باشد، گفت: توازن تخصیص‌ها در مناطق مختلف کشور رعایت نمی‌شود و همین امر استان‌های محروم را هر سال محروم‌تر می‌کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا