شهرستان ها

خروش ماندگار مردم قزوین در روز قدس

قزوین- مردم قزوین با حضور ماندگار خود در راهپیمایی روز قدس قابی متفاوت از خود در تاریخ ثبت کردند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: مردم مؤمن و روزه دار قزوین با حضور ماندگار خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند تا همواره در کنار ملت‌های مظلوم و رنج دیده مخصوصاً مردم مسلمان و مظلوم فلسطین هستند.

حضور حماسی مردم قزوین در راهپیمایی روز قدس امروز نشان داد مردم قزوین هرگز دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی نه تنها بر نخواهند داشت بلکه با تمام قدرت در کنار مردم آزادی خواه دنیا و مظلوم فلسطین هستند.

میعادگاه‌های آغاز راهپیمایی روز قدس در سراسر استان قزوین از ساعتی قبل از آغاز رسمی راهپیمایی روز قدس شاهد حضور مردم برای اعلام برائت از مشرکین بود.

در شهر قزوین میدان میرعماد قزوین از دقایقی قبل از آغاز راهپیمایی روز قدس با خیل عظیم مردم روبرو بود تا جایی که راهپیمایی مردم قزوین از همان لحظات ابتدایی نشان از یک روز ماندگار داشت.

حضور مسئولین استان قزوین در کنار و دوشادوش مردم تصویری زیبا برای مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی در مبارزه با ظلم خلق کرده بود.

خیابان‌های نادری، میدان آزادی و در نهایت مسیر مسجدالنبی (ص) قزوین امروز مملو از مردمانی بود که با مشت‌های گره کرده نه تنها انزجار خود را از صهیونیسم جهانی فریاد زدند بلکه اعلام کردند اتحاد جهان اسلام زمینه نابودی اسرائیل را فراهم خواهد کرد.

حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس باعث دلگرمی ملت فلسطین است

سید مرتضی حسینی از فعالان سیاسی استان قزوین در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شرایط کنونی اسرائیل بسیار شکننده است و از درون با مشکل مواجه شده و در این منطقه تظاهرات عظیمی برپا می‌شود که خبر از نابودی آن دارد.

وی تاکید کرد: این حضور بدون شک سبب دلگرمی مردم فلسطین شده و وحدت جهان اسلام را در برابر مشرکین تقویت خواهد کرد.

اما این حضور با شکوه تنها معدود به قزوین نبود و دیگر شهرهای استان قزوین نیز شاهد حضور با شکوه مردم با اراده‌هایی مصمم برای نابودی رژیم غاصب اسرائیل بود.

در شهر الوند مردم راهپیمایی با شکوه خود را از میدان لاله این شهر آغاز کرده و به سمت میدان بسیج و مصلای این شهر حرکت کردند.

در آبیک اما جمعیت مشتاق تر از همیشه با شور عظیمی وارد مسیر شد. مردم این شهر از حوزه بسیج ثارالله حرکت کرده و به سمت مسجد ولیعصر (عج) حرکت کردند.

روز قدس نمایش عزم جدی ملت ایران برای مبارزه با ظلم است

حامد فتوحی فرماندار آبیک در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور ماندگار مردم این شهر در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: این حضور نشان داد مردم هنوز با آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همراهی دارند.

وی با بیان اینکه این حضور نشان از عزم جدی مردم در مبارزه با نظام سلطه و استکبار دارد، عنوان کرد: آنچه این حضور را بدون شک زیباتر خواهد کرد جشن وحدت در جهان اسلام است.

فرماندار آبیک تاکید کرد: همراهی و همدلی همه مسلمانان بدون شک مقدمه نابودی اسرائیل را فراهم خواهد اورد.

وی یادآور شد: ایده امام (ره) در انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس امروز نتیجه خود را نشان داده و باعث شد تا نه تنها رنج مردم فلسطین فراموش نشود بلکه جهان اسلام نیز بر سر ماجرای فلسطین به یک وحدت برسد.

در شهر آوج نیز مردم با حضور در مسجد امام علی (ع) در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند. مردم در آوج فریاد «مرگ بر اسرائیل» سر داده و خواستار وحدت جهان اسلام برای نابودی رژیم صهیونیستی شدند.

خروش ماندگار مردم <a href='https://sayeb.ir/tag/%d9%82%d8%b2%d9%88%db%8c%d9%86'>قزوین</a> در <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d9%82%d8%af%d8%b3'>روز قدس</a>

روز قدس، نمایش ظلم ستیزی مردم ایران

وحید زرگر فرماندار آوج نیز در گفت‎‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز نمایش ظلم ستیزی مردم در سراسر ایران بود و مردم ایران نشان دادند هیچ وقت بر سر مفاهیم اصیل انقلاب تسامح نخواهند داشت.

وی بیان کرد: آنچه امروز شاهد هستیم نمایش برائت از مشرکین جمهوری اسلامی در رستاخیز ظلم ستیزی انقلاب اسلامی است و بدون شک این حضور ماندگار خواهد شد.

اما این حضور مردم فقط به شهرها هم منتهی نشد. حتی روستاهای دوردست استان قزوین نیز شاهد حضور مردم بود.

روستاهایی مثل نیارک در طارم سفلی، اردلان در آوج و دیگر روستاهای دور دست استان قزوین امروز شاهد حضور گرم و پرشور مردمی بود که عاشقانه فریاد ظلم ستیزی سر دادند.

بدون شک امروز را باید روز بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام (ره) دانست.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا