شهرستان ها

خروش مردم خراسان جنوبی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین

بیرجند-راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور با حضور حماسی قشرهای مختلف مردم مومن و روزه دار خراسان جنوبی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در حال برگزاری است.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: مردم روزه‌دار استان خراسان جنوبی امروز با خروش خود در دفاع از آرمان و ملت فلسطین، صحنه‌های عزتمندانه‌ای از بیعت با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب را به نمایش گذاشتند.

هم‌زمان با روز جهانی قدس و یادگار حضرت امام خمینی (ره) در دفاع از مظلوم، مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه شهرها و روستاهای مختلف خراسان جنوبی به همراه مسئولان همگام با سایر نقاط کشور صحنه‌های زیبایی را در این راهپیمایی خلق کردند.

کوچک و بزرگ، پیر و جوان در این راهپیمایی به چشم می‌خوردند که برای دفاع از کودکان و مظلومین فلسطین به میدان آمده بودند و می‌خواستند صدای عدالت‌خواهی خود را به گوش عالمیان برسانند و نقطه امیدی برای مردم ستمدیده باشند.

در مرکز استان مراسم از ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح از میدان ابوذر آغاز و راهپیمایان زیر تابش آفتاب با طنین شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مسیر راهپیمایی را تا میدان قدس بیرجند طی کردند.

خروش مردم خراسان جنوبی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین

مردم شیعه و سنی استان همچون دیگر آزادی خواهان جهان با حضور به یادماندنی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه بزرگ دیگری در دفاع از مظلومان عالم رقم زدند؛ حضور جوانان بویژه دانشجویان، دانش آموزان، ورزشکاران، هنرمندان، روحانیان، بازاریان و اصناف در کنار مسئولان صحنه زیبایی از اقتدار و عظمت مردم این دیار را به نمایش گذاشته است.

جمع زیادی از عشایر، روستاییان و مرزنشینان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند.

خروش مردم خراسان جنوبی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین

اینک روز قدس، روز آزادی خواهی این ملت مظلوم فرا رسیده تا با حضور پررنگ خود پایه‌های لرزان این رژیم جلاد را لرزان کنند.

راهپیمایی روز قدس امروز جمعه بیست و پنجم فروردین مصادف با بیست و سوم ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر جهان و کشور در بیش از ۹۰ نقطه خراسان جنوبی با حضور گسترده مردم به سمت مسیرهای راهپیمایی و میعادگاه نماز جمعه برگزار شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا