شهرستان ها

خودکفایی مددجویان خراسان شمالی یکی از هدف‌گذاری‌های مهم است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: ۲۸ درصد مردم استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و تلاش می‌کنیم با ایجاد اشتغال مددجویان و ترغیب آنان به تولید به مرحله خودکفایی برسانیم.

محمدرضا حسین‌نژاد صبح امروز در آئین تجلیل از خودکفایی و توانمندی ۲ هزار مجری طرح‌های اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) در سالن جلسات کمیته امداد خمینی (ره) گفت: با توجه به اینکه ۲۸ درصد مردم این استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند اگر بتوانیم با ایجاد اشتغال مددجویان و ترغیب آنان به تولید به مرحله خودکفایی برسانیم به تراز مناسب در رونق اقتصادی خواهیم رسید.

استاندار خراسان شمالی یکی از هدف‌گذاری‌های مهم را ایجاد اشتغال برای مددجویان عنوان کرد و افزود: امروز خودکفایی ۲ هزار شاغل یکی از توفیقات حاصل شده در این حوزه است.

وی توسعه تولید در ابعاد مختلف را برای سال جاری به عنوان یک هدف اصلی ذکر کرد و اظهار داشت: امیدواریم به سهم خود بتوانیم در مهار تورم در سطح کشور نقش آفرینی مؤثری داشته باشیم.

حسین‌نژاد همچنین هدف گذاری نخست خراسان شمالی را تأمین آب مطرح کرد و گفت: در سفر رئیس جمهوری این موضوع پایه گذاری شد تا با انتقال آب‌های شمال شاهد افزایش آب کشاورزی و توسعه مجتمع‌های کشاورزی و دامداری و رونق اقتصاد کشاورزی استان باشیم.

استاندار خراسان شمالی اتمام پروژه سدها، تقویت زیر ساخت‌های حمل و نقل، پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸، به افراد واقعی در امر تولید، احیای قنوات و آبیاری‌های نوین را به عنوان دستور کارهای مدیران استان عنوان کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: خراسان شمالی پتانسیل‌های بالایی به ویژه در بخش کشاورزی و صنعت دارد که امیدواریم در یک بازه زمانی در حوزه تولید و اشتغال قدم‌های خوبی برداریم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا