شهرستان ها

خوزستانی‌ها حضور معنادار و بی‌سابقه‌ای در راهپیمایی ۲۲بهمن داشتند

اهواز- نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و استاندار در پیامی مشترک از حضور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی و تاکید کردند که خوزستانی‌ها حضور معنادار و بی‌سابقه‌ای در این راهپیمایی داشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد و علی اکبر حسینی محراب در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم استان خوزستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: خسته مباد گام‌های استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی‌همتایتان که همیشه در لحظه‌ی نیاز، صحنه رویارویی با بد دلان و بدخواهان را عرصه‌ی پیروزی حق می‌سازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می‌آراید.

در این پیام بیان شده است: خداوند متعال را شاکریم که در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد خلق حماسه‌ای دیگر و حضور معنادار و بی‌سابقه اقشار مختلف مردم وفادار استان خوزستان، همگام با سراسر کشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بودیم و با حضور آگاهانه خود اقتدار، همبستگی و وحدت را به نمایش گذاشتند و با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل عظیم‌الشأن و رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» تجدید بیعت نمودند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی، یاوه‌گویان و تفرقه‌افکنان کوبیدند و نقشه‌های شوم آنان علیه وحدت ملت بزرگ ایران اسلامی را نقش بر آب ساختند.

در این پیام اظهار شده است: این‌جانبان ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال، از حضور پرشور و با صلابت اقشار مختلف مردم مؤمن، انقلابی، بابصیرت و ولایتمدار استان خوزستان، در یوم‌الله ۲۲ بهمن که منجر به خلق حماسه ماندگار دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی شدند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمائیم. امید است در روز ۱۱ اسفند با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان بار دیگر مهر باطلی بر افکار شوم دشمنان بزنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا