شهرستان ها

دادستان شهرستان البرز بر احداث کلانتری نصرت آباد تاکید کرد

با توجه به میزان جرایم؛

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان البرز بر احداث و تکمیل کلانتری روستای نصرت آباد تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام محمد تقی‌زاده با اعلام این خبر گفت: نصرت آباد با جمعیتی بالغ بر ۲۳ هزار نفر به عنوان بزرگترین روستای استان قزوین شناخته می‌شود که دارای تراکم جمعیتی بالایی بوده و اقوام مختلف با فرهنگ‌های متنوع در آن ساکن هستند.

وی ادامه داد: با توجه به میزان جرایم در این روستا احداث کلانتری یک مطالبه جدی از سوی مردم است که می‌تواند در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و تامین امنیت مردم منطقه موثر باشد.

دادستان شهرستان البرز اضافه کرد: به همین جهت در سال 1398 کلنگ احداث کلانتری توسط دستگاه‌های متولی با اهدای زمین از سوی اهالی با پی گیری دهیاری و شورای اسلامی با حضور جمعی از مسئولان وقت بر زمین زده شده است.

تقی زاده بیان کرد: به‌رغم اینکه این کلانتری در ساختار سازمانی فراجا مصوب شده و زمین رایگان هم اهدا شده، اما متاسفانه در 5 سال گذشته اقدام مثبتی برای احداث این کلانتری صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: دادستانی شهرستان البرز در راستای تحقق حقوق عامه پیگیر تکمیل این کلانتری بوده و باید دستگاه‌های مسئول در این موضوع پاسخگو باشند.

دادستان شهرستان البرز در پایان خاطر نشان کرد: در صورت احراز تعلل یا اهمال از سوی دستگاه‌های مربوطه اقدام مقتضی صورت خواهد گرفت.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا