شهرستان ها

دانشگاه علوم پزشکی شاهرود میزبان یک شهید گمنام خواهد بود

شاهرود- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه مراسم تشییع و تدفین یک شهید گمنام در این دانشگاه انجام خواهد شد، گفت: این مراسم روز سه شنبه همزمان با ایام فاطمیه برگزار خواهد شد.

حسین شیبانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه مراسم تشییع یک شهید گمنام ۱۶ ساله تازه تفحص شده از شهدای کربلای پنج در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تدفین خواهد شد، تاکید کرد: برای میزبانی از این لاله عاشق یادمانی در مقابل مسجد دانشگاه بنا و هزینه آن با کمک خیران تأمین شده است.

وی با بیان اینکه مراسم وداع با این شهید گرانقدر روز پنجم دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ در درون مجموعه علوم پزشکی شاهرود برگزار می‌شود، افزود: روز سه شنبه ششم دیماه ساعت ۱۱:۳۰ تشییع و به خاک سپاری شهید گمنام در این مجموعه انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه مراسم تشییع این شهید با حضور مردم از مقابل درب دانشگاه برگزار خواهد شد، ابراز کرد: از آحاد مردم دعوت می‌شود تا در این مراسم با شکوه حضور یابند چرا که این مراسم صرفاً مختص دانشگاهیان نیست.

به گزارش مهر، همزمان با روز سه شنبه مراسم تشییع دو شهید دیگر نیز در کانون بسیج و همچنین مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) شاهرود برگزار می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا