شهرستان ها

دبستان دخترانه ۱۲ کلاسه مهر عظام سمنان افتتاح شد

سمنان- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کابینه سیزدهم در بدو ورود به سمنان در سفر یک روزه دبستان دخترانه ۱۲ کلاسه مهر عظام این شهر را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح پنجشنبه و در دومین روز از هفته دولت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کابینه سیزدهم وارد استان سمنان و پس از استقبال رسمی از سوی مسئولان و ادای احترام نسبت به شهدای استان، یک طرح عمرانی را افتتاح کرد.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در مراسم افتتاح دبستان دخترانه ۱۲ کلاسه مهر عظام سمنان شرکت کرد.

سرپرست آموزش و پرورش استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه دبستان ۱۲ کلاسه دخترانه مهر عظام در زمینی به مساحت هزار و ۲۴۷ مترمربع ساخته شده است، گفت: این طرح در مدت دو سال ساخته و در سال تحصیلی پیش رو میزبان دانش آموزان ابتدایی خواهد بود.

مهدی شاه حسینی با بیان اینکه زیربنای کل این پروژه دو هزار و ۱۶۰ مترمربع است، تاکید کرد: نوع سازه این مدرسه بتنی و بسیار مستحکم است.

وی با بیان اینکه محوطه سازی این مدرسه به میزان یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و دیوار کشی به میزان ۱۳۱ متر در آخرین مرحله ساخت طرح، صورت گرفته است، گفت: این مدرسه در خیابان هفت تیر جنوبی سمنان قرار داشته و توانسته نیاز منطقه را از مدرسه برطرف سازد.

به گفته سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، یک مدرسه شش کلاسه دیگر هم در سمنان طی هفته دولت افتتاح خواهد شد.

به گزارش مهر، وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده دولت سیزدهم در هفته دولت به استان سمنان سفر کرده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا