شهرستان ها

درخشش جوانان فرنگی کار کردستانی در جام بین‌المللی شاهد

سنندج_مسابقات روز اول کشتی فرنگی بین‌المللی رده سنی جوانان جام شاهد با درخشش کشتی‌گیران کردستانی و کسب یک نشان زرین طلا و یک مدال برنز پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های ۵ وزن اول مسابقات کشتی فرنگی بین‌المللی رده سنی جوانان جام شاهد با حضور ۷۶ کشتی‌گیر از کشورهای ایران، عراق و ارمنستان برگزار شد و «کیا رستمی» کشتی گیر شایسته کردستانی در وزن ۷۲ کیلوگرم مدال طلا و «مهرزاد زیبالقا» دیگر نماینده کردستان در وزن ۹۷ کیلوگرم به نشان برنز دست یافت.

کیا رستمی دلارمرد کردستانی با برتری برابر حسین حسن کاویار (البرز) (۸ بر صفر)، محمدامین مختاری (فارس) (۹ بر صفر)، امین خدایاری (تهران) (۷ بر ۳)، ابوالفضل عسگری (گلستان) (۴ بر صفر) و در مسابقه فینال با نتیجه ۳بر۲ امیررضا عیسوند (خوزستان) را شکست داد و گردن آویز طلا را مقتدرانه کسب کرد.

مهرزاد زیبالقا کشتی‌گیر خوش آتیه کردستانی در دیدار نخست با امتیاز برابر (۶) مقابل علی جلالی از خوزستان شکست را پذیرفت اما در ادامه با برتری (۸ بر ۵) مقابل مانی رستمی (تهران) برای کسب مدال برنز به مصاف توحید محبی (تهران) رفت و این دیدار با امتیاز برابر (۲) و با برتری مهرزاد زیبالقا پایان یافت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا