شهرستان ها

درخشش پینگ پنگ بازان کردستانی در رقابت های آزاد جهانی

سنندج- مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان گفت: پینگ پنگ بازان کردستانی در رقابت های آزاد جهانی «کانتندر» موفق به کسب سه مدال رنگارنگ شدند.

فرشید شاه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی «کانتندر» با حضور ورزشکاران ۱۰ کشور از ۲۷ اسفند به میزبانی عراق و در شهر سلیمانیه اقلیم کردستان آغاز شده و تا اول فروردین ماه ادامه دارد.

وی افزود: تیم تنیس روی میز ایران با ۲۴ ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا کرده است و تا روز دوم توانسته است که ۶ مدال رنگارنگ را کسب کند.

شاه محمدی خاطرنشان کرد: استان کردستان با ۶ نماینده در قالب تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در این رقابت‌ها حضور دارد و تاکنون توانسته یک مدال طلا و ۲ نشان برنز را کسب کند.

وی افزود: «پاکزاد رحیمیان» نماینده شایسته کردستان در رده سنی یازده سال با غلبه بر تمامی حریفان خود با اقتدار عنوان قهرمانی را کسب کرد و صاحب گردن آویز طلا شد و در رده سنی سیزده ساله‌ها نیز با ایستادن بر سکوی سوم یک مدال برنز را تصاحب کرد.

شاه محمدی خاطرنشان کرد: همچنین «سامران کریمی» دیگر نماینده کردستانی تیم ملی تنیس روی میز ایران در رده سنی ۱۷ و ۱۹ ساله‌ها عنوان سوم و نشان برنز را به خود اختصاص را داد.

وی افزود: «کیانوش پیمان» مربی کردستانی نیز همراه با تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات آزاد جهانی «کانتندر» عراق حضور دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا