شهرستان ها

درخشش کشتی‌گیران چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشتی کشوری

شهرکرد_رئیس هیأت ورزش دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: دانشجویان ورزشکار اهل این استان دو مدال طلا و دو برنز مسابقات کشتی دانشجویان کشور را بر گردن آویختند.

علی همتیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانشجویان ورزشکار اهل چهارمحال و بختیاری دو مدال طلا و دو برنز مسابقات کشتی دانشجویان کشور را بر گردن آویختند.

وی افزود: در کشتی آزاد مجید صالحی در وزن ۸۶ کیلو مدال طلا، حسین کوچکی در وزن ۶۵ مدال برنز و در کشتی پهلوانی محمد حافظی در وزن ۹۰ کیلوگرم مدال طلا و مرتضی زمانی در وزن ۸۰ کیلوگرم مدال برنز این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

رئیس هیأت ورزش دانشجویی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نهمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی و دومین دوره مسابقات کشتی پهلوانی دانشجویان دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی کشور به میزبانی اردبیل در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

همتیان عنوان کرد: امسال مسابقات کشتی در رشته‌های آزاد و فرنگی با حضور ۲۲ استان و مسابقات کشتی پهلوانی با حضور ۱۵ استان از سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل با حضور ۱۵۸ ورزشکار برگزار شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا