شهرستان ها

در اقیانوس ها حضور موثر خواهیم داشت

کرمان_فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در حوزه‌های عملیاتی الحاق‌هایی خواهیم داشت و حضور مؤثر در همه اقیانوس‌ها نیز در دستور کار ما قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی روز چهارشنبه در مرکز آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان اظهار کرد: موفقیت‌های ما موفقیت‌های مردم و کشور است، چرا که ما ویترین کشور در صحنه بین‌المللی هستیم و نوع فعالیت و حضور ما به گونه‌ای است که عمدتاً در خارج از مرزها حضور داریم.

وی افزود: ما در حوزه‌های عملیاتی پیشرفت‌های خوبی را در نیروی دریایی داشته‌ایم، در حوزه‌های عملیاتی الحاق‌هایی را داریم و همچنان در نقطه اقتدار و پیشرفت ایستاده‌ایم.

امیر دریادار ایرانی، ادامه داد: انعکاس مأموریت ناوگروه ۸۶ که یک مأموریت تاریخی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دادند، تماماً با تلاش‌های شبانه روزی عزیزان ما در همه رسانه‌ها بود بنابراین نقش رسانه مانند آب اقیانوس است هر جا که توان دارد حضور پیدا می‌کند و این حضور هم به لطف خداوند مؤثر و مفید است و این حرکت‌های مؤثر ادامه دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: ما در حوزه پهپادی هم به پهپادهای پیشرفته دست یافته‌ایم و ارتقای توان رزم نیروی دریایی در حوزه پهپاد موجب افزایش اقتدار دریایی ایران شده است.

وی با اشاره به رزمایش بزرگ پیش رو در انتخابات گفت: انتخابات عرصه حضور مقتدرانه ملت ایران است و یکی از عرصه‌هایی که ملت عزیز ایران همیشه با اقتدار در آن حضور پیدا کردند، انتخابات بوده که این بار هم باشکوه‌تر از همیشه انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: مردم عزیز بدانند که همه ما خادم آنها هستیم و تلاش می‌کنیم آنچه که لایق آن‌هاست، اتفاق بیفتد و شرکت و حضور گسترده در انتخابات، حقیقت اقتدار نظام اسلامی را به تصویر می‌کشد؛ بنابراین همه باید با احساس مسئولیت در این عرصه و رزمایش شرکت کنیم.

در پایان این مراسم فرمانده جدید در مرکز آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش ناخدایکم مصطفی گرامی به عنوان فرمانده جدید معرفی و از خدمات امیر دریادار دوم حسین قنبری فرمانده سابق این مرکز تجلیل و قدردانی شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا