شهرستان ها

دزدان کابل برق با اصابت گلوله در گلستان دستگیر شدند

گرگان- فرمانده انتظامی گلستان گفت: سارقان کابل برق در بندرترکمن با هوشیاری و تیراندازی ماموران زمین گیر و مقادیری اقلام سرقت شده از آنها کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدسعید فاضل دادگر پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران گشت کلانتری ۱۱ شهرستان بندرترکمن حین گشت‌زنی مؤثر و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با دو نفر سرنشین مشکوک و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: راننده خودرو به دستور ایست پلیس توجه نکرده و با سرعت بالا در مسیر خلاف خیابان اقدام به فرار کرد.

وی افزود: مأموران بلافاصله نسبت به استعلام پلاک خودرو اقدام کردند که مشخص شد خودروی حامل سارقانی است که بامداد ۲۸ اسفند سال جاری، ۱۴۰ متر کابل برق را در شهرستان بندرترکمن سرقت کرده و از محل متواری شده بودند.

فاضل دادگر گفت: مأموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، خودرو را متوقف و سارقان مجروح که برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: در بازرسی از خودرو متمهان قیچی مخصوص برش کابل برق، پنج متر کابل برق سرقتی و دستکش عایق و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

فاضل دادگر با بیان اینکه متمهان دارای چندین سابقه سرقت در پرونده خود دارند، اضافه کرد: شهروندان هشدارها و توصیه‌های انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه‌ای مراتب را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا