شهرستان ها

دستگاه‌های اجرایی خوزستان پیگیر تأمین ناوگان اربعین باشند

اهواز- معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان بر لزوم پیگیری دستگاه‌های اجرایی استان برای تحقق تعهدات خود نسبت به تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی اربعین حسینی (ع) تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله حیاتی پیش از ظهر امروز دوشنبه در دومین جلسه حمل و نقل سوخت ستاد ویژه اربعین حسینی (ع) استان خوزستان اظهار کرد: تعهداتی از سوی وزارت کشور برای دستگاه‌های اجرایی به منظور تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی زائران ایجاد شده و طبق بررسی‌های صورت گرفته از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، تعداد یک هزار و ۲۶۰ دستگاه برای مرز شلمچه و ۳۲۰ دستگاه برای مرز چذابه مورد نیاز است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی خوزستان شامل سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت ملی مناطق نفت خیز، سپاه حضرت ولیعصر (عج)، قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، نماینده وزارت دفاع و پشتیبانی، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل ورزش و جوانان باید پیگیر تعهدات خود برای تأمین حداقل یک هزار و ۵۰۰ ناوگان حمل و نقل امسال باشند تا تردد زائران در اربعین حسینی (ع) امسال در مرزهای شلمچه و چذابه دچار مشکل نشود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان بیان کرد: علاوه بر لزوم تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی، تأمین سوخت این ناوگان و ناوگان شخصی زائران نیز باید از هم اکنون پیگیری و نسبت به تأمین جایگاه سوخت سیار اقدام شود.

حیاتی تصریح کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی خوزستان نیز تعهدات دیگری دارند و برای تحقق آنها مذاکرات لازم را در سطح وزارتخانه‌های خود داشته باشند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا