شهرستان ها

دستگاه قضایی با قاطعیت اقدامی عاجل علیه اغتشاشگران انجام دهد

کرج- امام جمعه کرج گفت: از دستگاه قضایی می‌خواهیم در خصوص اغتشاشگران مقتدرانه و با قاطعیت اقدام عاجل که مایه عبرت دیگران باشد داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با قدردانی از حضور حماسی مردم و دانش آموزان کشور و استان البرزدر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان اظهار کرد: دشمنان اسلام حقوق بین المللی ایران را نقض کردند و ضمن افزایش تحریم ها، علیه کشورمان جنگ روانی به راه انداختند.

وی ادامه داد: آنها در جنگ روانی خود این موضوع را مطرح کردند که به ایران حمله می کنیم اما به آنها می گوییم آن روز که ما ضعیف بودیم دست به حماقت نزدید؛ امروز که قوی هستیم و آمریکا رو به افول است اتفاقی نمی افتد.

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: اگر دشمنان حماقت کنند باید کشتی های حامل جنازه نیروهای نظامی خود را از به کشورشان بازگردانند.

وی افزود: امروز تجزیه طلب ها را تشویق به خرابکاری می کنند اما باید بدانند که انقلاب اسلامی مردمی است و تا استقامت و حضور مردم در صحنه هست این انقلاب شکست ندارد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم با هوشیاری کامل در مقابل تمام شرارت ها ایستاده اند و حضور آنها در راهپیمایی های مختلف نشان داده شده است که مردم در صحنه حضور مقتدرانه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه با اشاره به هفتمین روز شهادت جانسوز زائران حضرت شاه چراغ (ع)، یاد و خاطره این عزیزان به ویژه طلبه شهید آرمان علی وردی را گرامی داشت.

وی بیان داشت: این عزیزان غریبانه و با شقاوت تمام به شهادت رسیدند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به حادثه آشوبگرانه دیروز پنجشنبه در غرب کرج، یاد و خاطره بسیجی شهید سید روح الله عجمی زاده که به دست اراذل و اوباش به شهادت رسیدگرامی داشت و برای سلامتی مجروحان حادثه دعا کرد.

وی بیان داشت: وضعیت اغتشاشگران کاملاً روشن است و می بایست با آنها باجدی برخورد شود؛ یک زمانی دانش آموز فریب تبلیغات دشمن می خوردکه در اینجا صبوری و آرامش باید پیشه کنیم و فرصت بازگشت دهیم اما وقتی اشرار نشان دار با سلاح سرد و گرم وارد عرصه می شوند و ضمن ایجاد رعب و حشت، امنیت اجتماعی را بر هم می زنند باید با آنها برخورد قاطع صورت گیرد.

امام جمعه کرج گفت: مردم با اغتشاشگران همراهی نمی کنند و امروز از رفتار این افراد ناراحت هستند چرا که در کنار اقدامات خشن و هنجارشکنانه آشوبگران، بیگانگان و برخی داخلی ها فاسد القا می کنند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: مردم با دیدن این وضعیت آشوبگرانه، رفتارهای منافقان در اوایل انقلاب در اذهانشان زنده شد.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی و بسیج برای آرامش مردم در روزهای گذشته توان گذاشتند و در این مسیر آسیب دیدند اما نگذاشتند آسیب جدی به شهر وارد شود.

وی تاکید کرد: برخی آشوبگران با سلاح گرم و سرد و آتش زدن وسایله نقلیه نیروی انتظامی خسارت وارد کردند؛ حمله به حافظان جامعه حمله به اقتدار نظام است و از نظر شرع کسی که اسلحه به دست بگیرد و مردم را بترساند حکم شرعی و فقهی آن روشن است و جای مماشات با آنها نیست.

امام جمعه کرج افزود: از دستگاه قضایی می‌خواهیم در این خصوص مقتدرانه و با قاطعیت اقدام عاجل که مایه عبرت دیگران باشد داشته باشند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا