شهرستان ها

دستگاه قضایی در ایران حافظ دین مبین اسلام و قوانین الهی است

سنندج- نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دستگاه قضایی در ایران حافظ دین مبین اسلام و قوانین الهی بوده و همین امر موجب اعتماد عمومی و آرامش در جامعه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی صبح امروز در جمع اعضای شورای قضائی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: امنیت‌ها و آرامش جامعه، دفاع از مظلومان، احقاق حقوق مردم و اجرای عدالت از برکات دستگاه قضائی برای مردم ایران اسلامی است.

وی افزود: امروز به فضل الهی و به برکت نظام مقدس اسلامی شاهد پیشروترین دستگاه قضائی هستیم که حفاظت از حقوق مردم و اجرای عدالت در جامعه سرلوحه فعالیت‌های کارکنان و قضات این قوه است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: در ایران اسلامی همه قوانین مبتنی بر اسلام و آموزه‌های اسلامی است و خداوند متعال را شاکریم که دستگاه قضائی کشورمان نیز حافظ دین مبین اسلام و قوانین الهی است.

ماموستا رستمی افزود: مسئله قضاوت امر مهمی است و با پیچیده شدن امور اجتماعی به نقش ویژه قضات و دستگاه قضائی پی می بریم.

وی تصریح کرد: در آموزه‌های اسلامی جایگاه ویژه ای برای قضات هستیم و این مهم نشان از جایگاه والای علم قضاوت در جامعه است.

عضو شورای افتای اهل سنت کردستان اظهار داشت: قدردان تلاش‌های رئیس کل دادگستری و همه کارکنان و قضات دستگاه قضائی برای خدمات شبانه روزی به مردم استان هستیم.

ماموستا رستمی افزود: قضاوت از سنگین‌ترین مشاغل بوده و بدون شک نقش قضات در آرامش و امنیت استان بی بدیل است.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال اخیر با ورود چشمگیر دستگاه قضائی به مبحث فساد اقتصادی شاهد افزایش اعتماد عمومی هستیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از حمایت ویژه از زندانیان استان اظهار کرد: امروز زندان‌های ما به مرکز تعلیم، تربیت و کسب فنون و دانش‌های تخصصی شده و زندان‌های استان کردستان جزو نمونه ترین زندان‌های کشور هستند.

ماموستا رستمی افزود: دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان کردستان نیز خدمات ارزنده‌ای در طول سال به مردم استان ارائه می‌کنند و قدردان تلاش همه این بزرگواران هستیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا