شهرستان ها

دستگاه قضا با افرادی که علنی کشف حجاب می‌کنند برخورد کنند

اهواز – امام جمعه موقت اهواز خواستار برخورد مسئولان از جمله دستگاه قضایی با افرادی که علنا به کشف حجاب اقدام می‌کنند، شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با محکومیت حمله آمریکا و متحدانش به یمن اظهار کرد: آمریکا و انگلیس به همراه متحدان خود به مردم یمن حمله کردند و این حملات در راستای حمایت از جنایتکاران صهیونیستی می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ روز است که رژیم اشغالگر قدس در حال بمباران مردم غزه هستند، افزود: این جنایات در حالی از سوی رژیم کودکش اسرائیل صورت می‌گیرد که نهادهای به اصطلاح حامی حقوق بشر سکوت اختیار کرده‌اند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه جبهه مقاومت در ایران، عراق، لبنان و یمن در برابر جنایتکاران صهیونیستی ایستاده‌اند و این‌ها سربازان ولایت هستند، تاکید کرد: ملت ایران همیشه حامی مردم غزه و فلسطین است.

حجت الاسلام حاجتی افزود: دیروز نیروهای شجاع و راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نفتکش متعلق به آمریکا را که پارسال نفت ایران را به سرقت برده بود را توقیف کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توسعه فرهنگ فرزندآوری در بین خانواده‌ها تاکید کرد و ادامه داد: در این زمینه مسؤولان در جهت حمایت از خانواده‌ها در خصوص افزایش جمعیت تلاش بیشتری کنند.

امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد: مسؤولان در جهت خدمت به محرومان و مستضعفان و رفع مشکلات آنان هر چه بیشتر تلاش و کوشش کنند.

حجت الاسلام حاجتی همچنین خواستار برخورد مسئولان از جمله دستگاه قضائی با افرادی که علناً به کشف حجاب اقدام می‌کنند، شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا