شهرستان ها

دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز حفاری در شهرها نداشته باشند

زنجان-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به توقف عملیات عمرانی و حفاری در ایام نوروز اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد شعاعی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با یادآوری اینکه ستاد کرونا برای انجام سفرهای نوروزی شروطی را در نظر گرفته است، اظهار کرد: یکی از این شروط داشتن کارت واکسیناسیون و دریافت خداقل دو دُز واکست کرونا است.

وی در همین خصوص ادامه داد: یکی دیگر از شروطی که برای انجام سفرهای نوروزی توسط ستاد کرونا در نظر گرفته شده، به همراه داشتن گواهی منفی PCR است که همه این موارد در راستای انجام سفرهای ایمن اتخاذ شده است تا هم سفر محقق شود و هم کرونا قابل کنترل باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه ارائه‌دهندگان خدمات عمومی باید توجه داشته باشند که به هیچ وجه قصور نسبت به رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در ایام سفر قابل قبول نیست، اضافه کرد: مسافران نیز باید توجه داشته باشند که اگر قصد دریافت خدمات عمومی هستند، باید نسبت به ارائه کارت واکسیناسیون و یا گواهی منفی PCR ممهور به مرکز بهداشت اقدام کنند.

شعاعی در ادامه از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست تا نسبت به توقف عملیات عمرانی و حفاری در ایام نوروز اقدام کنند، خاطرنشان کرد: اگر این عملیات مربوط به مسائل توسعه‌ای است، حتماً باید در ایام نوروز متوقف شود، در غیر این صورت مانعی برای انجام آن با لحاظ کردن مواردی که باعث ایجاد مزاحمت برای مسافران نشود، وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای اصلی امسال ستاد خدمات اجرایی سفر، ایجاد نشاط در بین مردم است، عنوان کرد: معتقدیم برای اینکه بتوانیم این نشاط را در قالب سفرهای نوروزی ایجاد کنیم، جای کمیته اجتماعی در بین کمیته‌های ده‌گانه خالی است.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا