شهرستان ها

دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی‬ در‬ نظرآباد

نظرآباد- فرمانده انتظامی نظرآباد از دستگیری‬ چهار‬ سارق حرفه‌ای کابل‌های مخابراتی با اعتراف به ۳۰ ‏فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.‏

سرهنگ فرج‌الله اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در روزهای اخیر با اعلام گزارشی‌هایی از وقوع چندین فقره وقوع سرقت کابل مخابراتی در برخی از محله‌های شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از عوامل تجسس کلانتری ۱۱ مرکزی و پلیس آگاهی نظرآباد قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری‌های تخصصی انجام شده و با بهره گیری از روش‌های نوین علمی، سرانجام ۴ نفر از سارقان که از مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای بودند شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر شدند.

سرهنگ اسداللهی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۳۰ فقره سرقت کابل مخابراتی در حوزه شهرستان نظرآباد اعتراف کردند که مقادیر زیادی کابل مخابراتی و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از مخفیگاه آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد اذعان داشت: در این رابطه تعداد یک مالخر نیز دستگیر که پس ازتشکیل پرونده، تمامی متهمان پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا