شهرستان ها

دستگیری شکارچیان غیر مجاز و عامل تهاجم عمدی به محیط بان دماوندی

دماوند- سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دماوند از دستگیری شکارچیان غیر مجاز و عامل تهاجم عمدی به محیط بان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نقی میرزا کریمی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری شکارچیان غیر مجاز و عامل تهاجم عمدی به محیط بان دماوندی خبر داد و گفت: این حادثه غروب روز جمعه ۱۸ شهریور ماه در این شهرستان رخ داده است.

میرزا کریمی در تشریح این حادثه اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سمند در محله «آجان ساران» در حاشیه جاده توقف و به سمت قوچ و میش‌های کنار جاده شلیک می‌کند و محیط‌بان منطقه که در نزدیکی محل بود با شنیدن صدای تیر جهت دستگیری شکارچیان وارد عمل می‌شود که با صدور دستور ایست از سوی مأمور ضابط دادگستری راننده با خودرو محیط‌بان را زیر گرفته و با ورود صدمه و جراحت به محیط بان اقدام به فرار می‌کند.

وی افزود: سریعاً موضوع از طریق فرماندهی محترم انتظامی شهرستان دماوند پیگیری و بعد از تعقیب و گریز و هماهنگی جهت مسدود نمودن راه‌های ارتباطی شهرستان‌های همجوار، گرمسار، ورامین و پاکدشت و بعد از چند ساعت متخلفین در پاکدشت دستگیر می‌شوند که در این راستا یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دماوند در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های نیروی انتظامی و دستگاه قضائی اعلام کرد: متهم اصلی که دارای سابقه بوده به اتهام تهاجم عمدی به سمت مأمور و شکار غیرمجاز با قرار بازداشت جهت تکمیل تحقیقات تحت نظر می‌باشد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا