شهرستان ها

دستگیری عامل اسیدپاشی در شهرستان زابل

زاهدان- فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری فردی که به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به اسیدپاشی به سمت برادر ناتنی اش در زابل کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان با اعلام این خبر، افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره اسید پاشی در یکی از محلات شهرستان زابل، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با حضور مأموران انتظامی شهرستان زابل در محل حادثه و بررسی محل وقوع جرم مشخص شد که شخصی ۳۱ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی، پس از مشاجره و درگیری لفظی، اقدام به پاشیدن اسید به سمت برادر ناتنی خود کرده و سپس از محل متواری شده است.

وی با اشاره به آسیب این فرد ۲۴ ساله از ناحیه پای چپ در این حادثه، ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع مأموران پلیس تلاش گسترده‌ای را برای دستگیری متهم آغاز کرده و توانستند با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و هماهنگ وی را در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها، انگیزه خود را از اسیدپاشی اختلافات خانوادگی بیان و گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا