شهرستان ها

دستگیری قاچاقچی موادمخدر در سیستان و بلوچستان

زاهدان- فرمانده هنگ مرزی سراوان از کشف ۱۱۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران و دستگیری قاچاقچیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سرهنگ حسنیعلی فراهی در تشریح این خبر گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم ایران اسلامی، مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور از مسیر ارتفاعات منطقه مرزی اسفندک دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده هنگ مرزی سراوان افزود: مرزداران غیور ما با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه موفق شدند محل تردد موتورسکلیت ها را شناسایی و بلافاصله جهت انسداد اعزام و با اجرای عملیات برنامه ریزی شده موجب غافلگیری قاچاقچیان و توقیف و دستگیری آنان شدند..

فراهی در ادامه با اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این رابطه گفت: مأموران در بازرسی دقیق از موتورسیکلت توقیفی تعداد یک دستگاه بی سیم دستی دو دستگاه گوشی تلفن همراه و مقدار ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان در پایان با بیان اینکه دستگیری دیگر متهمین این پرونده در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران مجاهد اجازه انجام هیچ‌گونه اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا