شهرستان ها

دستگیری ۲شرور مسلح در عملیات ویژه پلیس زاهدان

زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پلیس زاهدان در اقدامی غافلگیرانه، دو شرور مسلح را در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه سلاح کمری به همراه شش فشنگ جنگی از آنها کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان، افزود: در پی اعلام فعالیت‌های مجرمانه دو فرد شرور در سطح شهرستان زاهدان و بروز نارضایتی‌های عمومی در این راستا، موضوع با تشکیل پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۶ کوی شهدای شهرستان زاهدان نیز با تقویت اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی خود در این راستا، موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان در سطح حوزه استحفاظی شوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم قانونی پلیس در این خصوص گفت: مأموران انتظامی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دو مجرم تحت تعقیب را در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و شش تیر جنگی از آنها کشف کرد.

وی با بیان اینکه جرایمی همانند شرارت، حمل و جابجایی مواد مخدر از سوابق مجرمان دستگیر شده بود، تصریح کرد: پرونده تکمیلی به همراه متخلفان اجتماعی به مرجع قانونی ارسال شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا