شهرستان ها

دستگیری ۴۵ خرده فروش/۷۵ کیلو مواد مخدر در شرق استان تهران کشف شد

تهران- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با اجرای طرح عملیاتی «ظفر ۱۲» ۴۵ خرده فروش دستگیر و ۷۵ کیلو مواد مخدر در شرق استان تهران کشف شد.

بهگزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی موسوم به «ظفر ۱۲» خبر داد و اظهار داشت: با اجرای این طرح بیش از ۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۴۵ خرده فروش مواد افیونی د. شرق استان تهران دستگیر شند.

عزیزی بیان داشت: اهدافی در این طرح مشخص شده بود و هدف گذاری نیز بر اساس اولویت وقوع جرایم بویژه مقابله و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر قرار داده شده است محقق شد و با همکاری و پشتیبانی بسیار خوب مردم در حوزه اطلاعاتی و هماهنگی بسیار خوب دستگاه قضائی در شهرستان‌های شرق استان تهران ظرف ۲۴ ساعت گذشته توفیقات خوبی در حوزه ارتقا امنیت اجتماعی حاصل شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی احساس امنیت و رضایتمندی و اعتماد مردم به قوای انتظامی را ارتقا می‌دهد گفت: مردم خواهان ادامه این طرح تا رسیدن به یک نقطه مطمئن و غیرقابل برگشت هستند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: در حوزه سرقت که یکی از اولویت‌های فراجا و قراگاه مبارزه با سرقت است در این راستا ۷۱ سارق در سطح شرق استان تهران دستگیر و ۱۹ خودرو و ۸ دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد و با هماهنگی دستگاه قضائی مقادیر زیادی اموال مسرقه کشف شده تحویل مالباخته‌ها شد.

عزیزی خاطر نشان کرد: اقدامات خوبی در حوزه ترافیک داشتیم و توانستیم در این طرح ضمن برخورد با متخلفین در جهت ارتقا فرهنگ ترافیکی شهر اقدامات خوبی انجام دهیم که دراین رابطه ۱۳۷ دستگاه خودرو و ۳۶ موتور سیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی در حوزه سایر جرایم بیان داشت: در این رابطه ۲ نفر اراذل و اوباش دستگیر و مقادیری سلاح جنگی و شکاری به همراه مهمات جنگی و بیش از ۲۱ هزار قطعه انواع مواد محترقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه با تاکید بر استمرار طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی به عنوان مطالبه جدی مردم و مسئولان گفت: برقراری امنیت برای تمامی موضوعات بسیار حائز اهمیت است و برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس به حساب می‌آید.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا