شهرستان ها

دستگیری ۴۷ سارق در ۴۸ ساعت گذشته در اصفهان

اصفهان – فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۴۷ سارق حرفه ای طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری‌های فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان طی ۴۸ ساعت گذشته حین گشت زنی‌های هدفمند و هوشمند و حضور مقتدرانه در اماکن پر تردد و پارک‌ها و نیز گشت زنی‌های شبانه موفق دستاوردهای خوبی در زمینه مقابله با سرقت در این شهرستان کسب کردند.

وی به کشف ۱۶ دستگاه خودرو مسروقه و ۴ دستگاه موتور سیکلت مسروقه اشاره کرده و اظهار داشت: در این بازه زمانی مأموران انتظامی کلانتری‌های شهرستان در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری ۴۷ نفر سارق و کشف ۷۶ فقره سرقت شدند که ۱۶ فقره آنها منجر به کشف خودروی مسروقه و ۴ مورد نیز منجر به کشف موتور سیکلت مسروقه شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در ادامه به کشف ۳ فقره دوچرخه مسروقه، ۴ مورد سرقت از اماکن و معابر، ۴۳ مورد سرقت داخل خودرو، ۴ فقره سرقت کابل برق و ۲ فقره کش روزنی اشاره کرد.

وی از تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و گفت: طرح‌ها و برنامه‌های مقابله با سرقت پلیس شهرستان اصفهان با قوت و قدرت تمام در حال انجام است و تمامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در این زمینه فعال هستند و اقدامات خود را به صورت روزانه انجام می‌دهند که با موفقیت‌های خوبی نیز همراه بوده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا