شهرستان ها

دستگیری ۴ خرده فروش مواد مخدر در مانه و سملقان

بجنورد- فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری ۴ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی مهران فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای برخورد با هنجارشکنان جامعه، ارتقا امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم طرح امنیت محله محور با هدف برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادین متجاهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی مانه و سملقان با اشاره به اینکه در این طرح مأموران بعد از شناسایی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان، بلافاصله اقدامات خود را آغاز کردند، افزود: در این رابطه ۹ منزل که اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند مورد شناسایی و بازرسی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این منازل مقدار ۴۸۰ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد، تصریح کرد: دستگیری ۴ نفر خرده فروش و جمع آوری ۸ نفر معتاد متجاهر نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح بود.

مهران فر خاطر نشان کرد: وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم یک تهدید جدی فراروی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان جوانمان است فلذا شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا