شهرستان ها

دستگیری ۵ سارق با ۱۲۴ فقره سرقت در بجنورد

بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۵ نفر سارق سابقه‌دار با ۱۲۴ فقره سرقت در بجنورد خبر داد و گفت: در این رابطه ۶ مالخر نیز دستگیر شدند.

سردار سعید مطهری زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند مورد انواع سرقت در سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تلاش کارآگاهان و همچنین انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهمان مورد شناسایی قرار گرفتند، افزود: در روند رسیدگی به این پرونده ۵ نفر سارق در مخفیگاه‌هایشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در این رابطه ۶ نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: سرقت از اماکن خصوصی و دولتی، منزل و مغازه، موتورسیکلت، خودرو، لوازم داخلی و قطعات خودرو ازجمله سرقت‌های به وقوع پیوسته توسط این افراد بود.

سردار مطهری زاده بابیان اینکه متهمان درنهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا