شهرستان ها

دستگیری ۶ سارق مسلح در پردیس/۲ قبضه سلاح کشف شد

پردیس- فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری شش سارق مسلح طی کمتر از 24 ساعت در پردیس خبر داد و گفت: طی این عملیات دو قبضه سلاح کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مسلح در پردیس خبر داد و اظهار داشت: طی برقراری تماس از سوی یکی از شهروندان پردیس و گزارش سرقت یک خودرو موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و مأموران به محل اعزام شدند.

عزیزی با اشاره به اینکه طبق بررسی دوربین‌های مدار بسته، رصد اطلاعاتی و عملیاتی و تلاش مستمر موفق به شناسایی و دستگیری سارقان در کمتر از ۲۴ ساعت در شهرهای پردیس، تهران بزرگ، پیشوا و ورامین شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: در این عملیات شش نفر سارق دستگیر، خودروی مسروقه به همراه ۲ قبضه سلاح کمری و یک قبضه سلاح شکاری، ۴۱ عدد فشنگ جنگی، چهار عدد فشنگ شکاری، یک قبضه سلاح سرد، یک رشته دستبند کشف و همچنین یک دستگاه خودرو و موتور سیکلت سارقان توقیف شد.

وی عنوان داشت: دستگیری سارقان توسط مأموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌پذیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در مجموعه انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچکس نخواهند داد، و از شهروندان تقاضا می‌گردد، در صورت مشاهده موارد مشابه و یا مشکوک سریعاً با ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا