شهرستان ها

دشمنان از اعتراضات کشور سو استفاده کردند/برخورد. با خشونت از وظایف نیروی انتظامی است

مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمنان از اعتراضات داخل کشور سو استفاده کردند گفت: برخورد با خشونت و تخریب اموال عمومی از جمله وظایف نیروی انتظامی است


به گزارش ایلنا، مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی در هشتمین نشست خبری خود با خبرنگاران بیان کرد: دشمنان از احساسات مردم در اعتراض به برخی مشکلات سوءاستفاده کرده و همه تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا با ایجاد اغتشاش به نظام اسلامی ضربه بزنند.

وی افزود: در ماجرای فوت خانم مهسا امینی دشمن از چند مولفه زن بودن، جوان بودن، و اهل سنت بودن آن برای اختلاف افکنی قومیتی و تحریک عواطف زنان و جوانان استفاده کرد تا به اهداف شوم خود برسد.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انتظامی و امنیتی از گلوله های رنگی و ساچمه ای در اغتشاشات استفاده کردند گفت:  برخورد با خشونت از جمله وظایف نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است بنابراین اجازه نخواهند داد تا افرادی در راستای توطئه دشمن برای کشور دردسر ایجاد کرده و دست به تخریب اموال عمومی، کشته‌سازی و اقدامات خرابکارانه بزنند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی با بیان اینکه در چند روز نخست تجمعات در کشور فقط به صورت اعتراضی بود افزود: دشمن از همین اعتراضات سو استفاده کرده و از طریق نفوذ در بین جوانان  شروع به عقده گشایی خود با نظام کرد.

وی افزود: تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنی در جامعه را از دیگر توطئه‌های دشمنان، معاندین و ضد انقلاب است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به سناریوی کشته سازی را دسیسه ضد انقلاب در منطقه عنوان کرد و افزود:دشمن با دست آویز قرار دادن آن در صدد تحریک عواطف و احساسات پاک مردم است.

وی افزود: رسانه‌های محلی و ملی وظیفه دارند تا با تبیین صحیح مسایل، جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را در حوزه‌های مختلف اجرایی کنند که یکی از این اقدامات اینکه دستاوردها و اقتدار نظام اسلامی را اشاعه و در مقابله با تحریف واقعیت، ابتکار عمل را به دست گیرند.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا