شهرستان ها

دشمنان با دین اسلام ناب محمدی مشکل دارند

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان با دین اسلام ناب محمدی مشکل دارند، گفت: دین ما زیربارظلم رفتن را نمی پسندد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر دوشنبه در دیدار با دانش‌آموزان دبیرستان شاهد دختران ۲ ساری، اظهار کرد: خداوند نعمت بزرگ هدایت، ایمان و دین اسلام را به ما داده که هم دنیا و هم آخرت ما را آباد می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما با دین ما سر ناسازگاری دارند، عنوان کرد: امروز اگر بگوئیم که اسلام و جمهوری اسلامی نمی‌خواهیم همه ظالمان با ما دست دوستی می‌دهند، پس آنان با دین ما مشکل دارند چون دین ما می‌گوید زیر بار ظلم و ستم نباشید.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: دشمنان که دم از آزادی می‌زنند منظورشان آزادی نسبت به خداست، آنها می‌خواهند ما را در مقابل خدا گستاخ کرده و ما را از خدا آزاد کنند که این کار شیطان است، در حالی که منظور ما از آزادی نسبت به انسان‌های دیگر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار این که آمریکا خود را کدخدای دنیا می‌داند و دائماً در حال چاپیدن و کشتن انسان‌ها هستند، آ افزود: آنها با دین ما نمی‌سازند زیرا ما دین را از خود و زندگی خود مهم‌تر بمی دانیم و هزاران شهید تقدیم انقلاب کردیم.

این مسئول خطاب به دانش آموزان حاضر به‌خصوص دختران محجبه، به جمله‌ای از مقام معظم رهبری اشاره کرد وخواستار رعایت حجاب و عفاف در جامعه شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا