شهرستان ها

دشمنان نسل جوان را محاصره کرده‌اند

کرج- نماینده ولی فقیه در البرز گفت: تلاش می‌کنند تا با تحریف واقعیت‌ها نگرش نسل جوان و نوجوان کشور را نسبت به انقلاب اسلامی تغییر دهند و این نسل را با تمام فنون مختلف مورد محاصره قرار دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده پیشین و جدید انتظامی استان البرز که با حضور فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا به اسلام و انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

وی بیان کرد: دشمنان در این راستا سبک زندگی غربی را ترویج می‌دهند تا به این وسیله ارزش‌ها را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به برنامه دشمن در اجرای فتنه مارپیچ سکوت در کشور تصریح کرد: آنها تلاش می‌کنند تا با جنگ روایت‌ها و تحریف واقعیت‌ها نگرش نسل جوان و نوجوان کشور را نسبت به انقلاب اسلامی تغییر دهند و این نسل را با تمام فنون مختلف مورد محاصره قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن و شکست دادن فتنه‌ها و دسیسه‌ها باید جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری را به کار ببریم.

آیت‌الله حسینی‌همدانی خاطرنشان کرد: اقتدار نیروی انتظامی نشان‌دهنده کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران است و برای همین هم دشمنان این اقتدار را نشانه گرفته‌اند که به صورت مشهود در ایام اغتشاشات قابل مشاهده بود.

وی ادامه داد: به هیچ وجه نباید اجازه تکرار این مسئله را به دشمنان بدهیم، چراکه تضعیف نیروی انتظامی تضعیف نظام را در پی دارد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه مردم باید از حضور مأموران انتظامی احساس آرامش و مجرمان احساس ترس و وحشت کنند، گفت: فراجا در همه جای کشور و در هر زمانی برای امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کند.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی باید برنامه‌های فرهنگی را برای حفظ اقتدار خود رد برنامه داشته باشد و به واقع اصلی‌ترین وظیفه آن بحث‌های اخلاقی و فرهنگی است.

در این مراسم با تقدیر از سردار عباسعلی محمدیان، سردار حمید هداوند به عنوان فرمانده انتظامی استان البرز معارفه شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا