شهرستان ها

دشمن با دروغ پراکنی به دنبال ایجاد ناامنی در ایران اسلامی است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال متوقف کردن پیشرفت و توسعه کشور است، گفت: دشمن با دروغ پراکنی به دنبال ایجاد ناامنی در ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم ظهر یکشنبه در در آئین گرامیداشت عملیات مطلع الفجر و شهدای گرانقدر یادمان مطلع الفجر گیلانغرب اظهار کرد: گیلانغرب به عنوان دومین شهر مقاوم کشور با مردمانی سلحشور ۷۵۰ شهید گرانقدر تقدیم انقلاب کرده است و مردان و زنان شجاع و دلاور گیلانغربی در زمان هشت سال دفاع مقدس با رشادت و جانفشانی در برابر عراقی‌ها جنگیدند و شهر را خالی نکردند.

وی با یادآوری رشادت‌های مردمان این خطه در هشت سال دفاع مقدس، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی جایگاه بسیار والایی در دنیا دارد و امروز دشمنان با تمام توان به دنبال تخریب این جایگاه ممتاز هستند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ولایتمداری مردم گیلانغرب، تصریح کرد: زمان آن فرارسیده که به شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» عمل کنیم و همه تحت رهبری ولی امر مسلمین در برابر جهان کفر بایستیم و به عنوان سرباز ایشان در خط مقدم دفاع از ولایت و رهبری باشیم.

امیری‌مقدم با اشاره به وقایع اخیر، خاطرنشان کرد: پشتیبانی مالی شبکه‌های معاند و برانداز بر عهده آمریکا و عربستان است و با پول این کشورها روزانه هزاران دروغ بر علیه کشورمان منتشر می‌شود که در این جنگ رسانه‌ای ناجوانمردانه و نابرابر، بر همگان واجب است که در قالب جهاد تبیین به روشنگری بپردازند.

وی گفت: دولت مردمی در شرایط بسیار سخت تحریم و فشار اقتصادی، با اتکا به توان جوانان انقلابی در حال اداره مناسب کشور و حل مشکلات موجود است و باید همگان با اتحاد و همبستگی برای توسعه کشور و استان کرمانشاه تلاش کرده و اجازه ندهیم دشمنان در میان ما تفرقه ایجاد کنند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: آینده ایران اسلامی به برکت خون شهدا و پشتیبانی این مردم ولایتمدار، بسیار روشن و درخشان است و کوچک‌ترین هراسی از اوباشی گری‌های عده‌ای فریب خورده نداریم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا