شهرستان ها

دشمن با پیام دروغ از حماسه آفرینی مردم جلوگیری می کند

گرگان-فرمانده سپاه نینوا گلستان انتخابات را یکی از مهمترین اتفاقات پیش رو انقلاب دانست وگفت: دشمن تمام قدرت خود را به کارگرفته که به مردم پیام دروغ برساندو از حماسه آفرینی آن ها جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکویی در بین نمازگزاران اظهار کرد: ارتش عراق به جمهوری اسلامی ایران حمله کرد و صدام اصلی ترین هدفش سرنگونی نظام بوده است.

وی با اشاره به اینکه صدام مجری افکار بی شرمانه کشورهای صاحب قدرت بود، افزود: جمهوری اسلامی ایران خوشبختانه به لطف خداوند بزرگ و به پشتیبانی دعای مردم شریف در جبهه حق علیه باطل پیروز میدان شد و توانست افتخاری دیگر به ارمغان بیاورد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه در این مدت هشت سال رزمندگان انقلاب اسلامی متحمل رنج‌های فراوانی شدند، گفت: برخی از شهدای ما در مناطق سرد سیر به صورت ایستاده شهید شدند.

وی یادآور شد: جوانان غیرتمند ایرانی بدون حضور رزمنده ای از دیگر کشورها در جبهه‌ها حضور داشتند و جانانه از کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

ملک شاهکویی با اشاره به اینکه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، جمهوری اسلامی ایران هیچ تجهیزاتی نداشت که بتواند دفاع کند، اظهار کرد: تنها ایستادگی و مقاومت مردم خصوصاً رزمندگان بود که باعث شد دشمن به عقب رانده شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یکی از مهمترین اتفاقات پیش رو جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: دشمن تمام قدرت و توان خود را به کار گرفته است که به مردم پیام دروغ برساند و آنها را از نظام جمهوری اسلامی ایران دل سرد کند تا انتخاباتی کم رنگ داشته باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا