شهرستان ها

دشمن به دنبال کاهش قدرت مردم ایران به ویژه در سطح منطقه است

اصفهان – امام جمعه کوهپایه گفت: دشمنان به دنبال کاهش قدرت مردم ایران بخصوص در سطح منطقه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر جمیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهپایه با سفارش و تاکید بر رعایت تقوای الهی به ویژه تقوای سیاسی اظهار کرد: ملتی هوشیار است که قدرت شناسایی دشمن را داشته باشد.

وی افزود: ملتی دشمن خود و آسیب‌های اجتماعی را بشناسد و با وحدت و همدلی گام در راه برطرف کردن آنها بردارد آن جامعه و ملت موفق خواهد بود.

امام جمعه کوهپایه با بیان اینکه دشمن به دنبال عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است، تصریح کرد: دشمن به دنبال کاهش قدرت مردم ایران بخصوص در سطح منطقه هستند.

وی بیان داشت: ملت ایران با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشت دشمن را به خاک مالیدند و در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال مجدد این اتفاق خواهد افتاد و دشمنان آمریکایی و صهیونیستی را بار دیگر ناامید خواهند کرد.

حجت الاسلام جمیاری با بیان اینکه انتخابات آبروی ملت است، بیان داشت: دشمنان آمریکایی و صهیونیستی امروز بشدت از قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین حضور با بصیرت ملت ایران اسلامی ترسیده‌اند و ایران کنونی نیز با ایران قبل از انقلاب ۵۷ بشدت تغییر پیدا کرده است‌.
وی ادامه داد: ارتقا بخش کوهپایه به شهرستان به مرور زمان باعث رشد و ارتقا خواهد شد و این اتفاق از برکات انقلاب است.

امام جمعه کوهپایه گفت: توسعه و پیشرفت کوهپایه در گرو وحدت و همدلی اهالی و احزاب و جریانات مختلف است.

وی به رویدادهای پیش رو در هفته جاری از جمله روز اقتصاد مقاومتی، قیام مردم تبریز، روز روحانیت و روز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان اشاره کرد و گفت: دولتمردان باید به معنی واقعی کلمه از حوزه تولید و بخش خصوصی حمایت کنند.

خطیب نماز جمعه‌های کوهپایه بیان داشت: یکی از سند جنایت شاهان همین عهدنامه ترکمنچای بود و اگر رژیم پهلوی ادامه داشت مشخص نبود که چه قسمت‌های دیگه از ایران جدا می‌گشت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا