شهرستان ها

دشمن در برابر مکتب اهل بیت (س) صف آرایی کرده است

قزوین- یک استاد حوزه علمیه گفت: امروز شاهد صف آرایی و وحدت جبهه معاند در برابر جمهوری اسلامی و مکتب اهل بیت هستیم و این صف ارایی در امروز در کامل‌ترین شکل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد میرزامحمدی شب گذشته در همایش پرچمداران فاطمی که در سالن شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی تنها نماد مکتب اهل بیت در جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از این دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی به واسطه همین پرچمداری است، افزود: دشمن در تلاش است تا با ضربه زدن به این نظام در برابر مکتب اهل بیت قرار بگیرد.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: امروز شاهد صف آرایی و وحدت جبهه معاند در برابر جمهوری اسلامی و مکتب اهل بیت هستیم و این صف ارایی در امروز در کامل‌ترین شکل انجام شده است و می‌توان این وحدت را به طور کامل دید.

وی عنوان کرد: خیلی از این جریان‌های معاند با جمهوری اسلامی در طول عمر انقلاب اسلامی نه تنها با هم وحدت نداشتند بلکه در برابر هم بودند اما در حوادث اخیر شاهد این بودیم که تمام این جریانات در یک جبهه برابر انقلاب و اسلام صف آرایی کردند.

حجت‌الاسلام میرزامحمدی با بیان اینکه دو جبهه ولایت الله و ولایت ابلیس در دنیا همواره وجود دارد، تصریح کرد: ولایت ابلیس که همان ولایت طاغوت است به دنبال خاموش کردن نور ولایت الله و دور کردن جامعه از توحید و همچنین امام است.

وی عنوان کرد: بی طرفی در برابر حوادث امروز جهان اسلام مانند بی طرفی جریان طرفدار اندیشه ابوموسی اشعری است که مردم را در دعوای بین معاویه و علی (ع) به سکوت و بی طرفی فرا می‌خواند.

این استاد حوزه علمیه گفت: ولایت فقیه استمرار اسلام غدیر و جایگزین امام در عصر غیبت است و باید پرچم ولایت را به دست صاحب اصلی انقلاب یعنی امام زمان (عج) برساند.

وی در پایان یادآور شد: تلاش دشمن برای ضربه زدن بر ولایت به واسطه درک اهمیت ولایت است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا