شهرستان ها

دشمن دنبال تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان است

رشت- معاون اول رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن دنبال تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان است، گفت: ایجاد تفرقه و به چالش کشیدن دستاوردهای سیاسی و اجتماعی کشور از اهداف دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مصدق پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان گیلان در سالن همایش‌های امام خمینی (ره) دادگستری کل استان، اظهار کرد: بصیرت افزایی یکی از مهمترین مؤلفه‌های حفظ دین است و مانع انحراف انسان در زندگی می‌شود.

وی با اشاره به ضعف و فقدان بصیرت در عصر پیامبر (ص) افزود: پیامبر جانشینی امیرالمومنین (ع) را به خاص و عام ابلاغ کرد اما به دلیل نداشتن بصیرت، این پیام رسول خدا نادیده گرفته شد.

معاون اول رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه پیروی از ولایت و رهبری تنها شاخصه بصیرت در عصر حاضر است، گفت: حماسه عاشورا و شهادت مظلومانه امام حسین (ع) برای مانایی و پایداری دین و شریعت پیامبر (ص) خلق شد.

مصدق با اشاره به تلاش‌های دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد: اجتماعات و حضور پرشکوه مردم در دهه نخست ماه محرم در خیابان‌ها، دشمن را مأیوس کرد.

وی با اشاره به قرارگیری دستگاه قضائی در کنار مردم افزود: آنچه امروزه لازم است تبیین جهاد و اقدامات خادمان مردم در دستگاه قضائی است.

معاون اول رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن دنبال تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان است، گفت: ایجاد نفاق، چندصدایی، تفرقه و همچنین به چالش کشیدن دستاوردها و صحنه‌های مهم سیاسی و اجتماعی کشور از مهم‌ترین اهداف دشمن است.

گفتنی است، در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام خلیلی، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی به عنوان رئیس کل دادگستری استان گیلان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان معارفه شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا