شهرستان ها

دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات در زنجان راه اندازی شد

زنجان-رئیس سازمان صمت زنجان گفت: دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته استان در سازمان صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فغفوری عصر سه شنبه درآئین افتتاح صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور گفت: با حضور مهندس نادری منش مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور، دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته استان در سازمان صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شد.

وی اظهار کرد: صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته به عنوان یک پیشران در حوزه صنایع پیشرفته و مولد دانش با اشتراک گذاری منابع و دانش، مهم‌ترین حامی صنایع پیشرفته کشور شناخته می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته شرکتی ۱۰۰ درصد دولتی است که به حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در بخش‌های خصوصی و تعاونی می‌پردازد.

فغفوری تاکید کرد: از جمله اهداف این صندوق تحقق جامعه دانش بنیان، صنعت محور با سرمایه انسانی متخصص، ارتقا و بومی سازی دانش و مستندسازی آن در زمینه فناوری‌های نوین ۱۳ گانه، تسهیلگری و شتاب دهنده صنایع پیشرفته با اشتراک گذاری منابع و دانش و احیاء و بروز رسانی صنایع راکد یا غیر مولد می‌باشد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا