شهرستان ها

دمای اصفهان تا ۵ درجه کاهش می‌یابد

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش سه تا پنج درجه‌ای کمینه دمای استان طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به کاهش سه تا پنج درجه‌ای کمینه دما در بیشتر مناطق استان اصفهان، اظهار داشت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۱ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۶ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: بوئین میاندشت با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس زیر صفر و خور و بیابانک با بیشینه دمای ۲۷ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان طی ساعات پیش رو خواهند بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز سامانه ناپایدار در سطح استان فعال است، خاطرنشان کرد: آسمان بیشتر مناطق استان قسمتی تا نیمه ابری است و مه رقیق و گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و گاهی باد شدید موقت و بارش باران به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

آقایی افزود: در ارتفاعات نیمه غربی احتمال بارش برف پراکنده و وقوع رعد و برق وجود دارد.

به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فردا جمعه تا اوایل هفته آینده (دوشنبه ۲۹ آبان) جوی به نسبت پایدار بر روی استان حاکم خواهد شد و احتمال افزایش دوباره غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی استان اصفهان وجود دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا