شهرستان ها

دهه فجر بهار جهاد تبیین است

لامرد- امام جمعه لامرد گفت: جهاد تبیین و روشنگری وظیفه همگانی است و جهاد تبیین یکی از عرصه های مهم دائمی جریان حق و باطل و دهه فجر بهار جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار لامرد، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه ضمن تبریک آغاز دهه مبارکه فجر اظهار داشت: دهه مبارک فجر ایام الله فراموش نشدنی است و هرگز از اذهان مردم پاک نخواهد شد.

وی بیان کرد: دهه فجر، بهار جهاد تبیین و یکی از عرصه های مهم و دائمی جریان حق و باطل است.

حسین زاده ادامه داد: انقلاب اسلامی، آمریکایی ها و اسرائیلی ها را تحقیر کرده و دشمن با رعب آفرینی کاذب می خواهد کار خود را به پیش ببرد.

امام جمعه لامرد عنوان کرد: دشمن به دنبال انکار کردن و پنهان کردن موفقیت های جبهه حق است و باید دستاوردهای انقلاب گفته شود.

وی گفت: دشمن با وارونه نمایی و سیاه نمایی و بزرگنمایی کاستی های جبهه حق، به دنبال ضربه زدن به این نظام است.

حسین زاده یادآور شد: در لامرد در سال ۵۷ امکاناتی نبود و مردم برای امرار و معاش، راهی حوزه خلیج فارس می شدند اما امروز بعضی از بچه های شما برای اینکه بتوانند در یک مجتمع اقتصادی کار کنند برای آموزش به خارج از کشور می روند.

وی گفت: دشمن عملیات فریب افکار عموم و خواص مردم را برای ضربه زدن انجام می دهد و اینجا است که ما باید جهاد تبیین را جدی بگیریم.

حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت از ملت مظلوم یمن پرداخت و گفت: هفت سال است که بمب و موشک و بدون هیچ گناهی بر سر این مردم می ریزند اما سرنوشت هر ملتی در دستان خود آن ملت است و مردم یمن بدانند که آمریکایی ها و اسرائیلی ها قیم مردم دنیا نیستند.

وی گفت: ما نمی توانیم در مقابل ظلمی که به ملت مظلوم می شود ساکت بنشینیم و برای دفاع از مظلوم آماده هستیم.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا