شهرستان ها

دوره توانمندسازی امامان محله استان کرمان برگزار شد

کرمان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری دوره توانمندسازی امامان محله استان کرمان با حضور مدیرعامل بنیاد هدایت کشور و ۱۳۰ نفر از روحانیون خبر داد.

حجت الاسلام سعید شهابی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به اهمیت موضوع امامان محله در استان کرمان گفت: امامان محله علاوه بر اینکه امام جماعت هستند، امورات محله را نیز پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: در دوره توانمندسازی امامان محله استان کرمان، ۱۳۰ نفر از روحانیون سراسر استان با حضور حجت‌الاسلام میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت کشور و مدیران کل تبلیغات اسلامی هرمزگان و سیستان و بلوچستان در کرمان حضور دارند.

شهابی افزود: در این همایش دو روزه، توانمندسازی امامان محله، سخنرانی‌های مسئولین و بازدیدهای میدانی از خدمات امامان محله سیرجان و رفسنجان برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، خدمات امامان محله را به سه دسته تقسیم‌بندی کرد و افزود: امامان محله پایگاه اجتماعی، امامان محله مستقر در روستا و شهر و امامان محله مدارس صدرا، سه دسته امامان محله استان کرمان هستند.

وی افزود: در موضوع امامان پایگاه‌های اجتماعی، حدود ۴۳ پایگاه در حاشیه شهرهای بزرگ استان تشکیل و به معضلات اجتماعی این مناطق رسیدگی می‌کنند.

وی تعداد امامان محله مستقر در شهر و روستا را ۷۷ نفر عنوان کرد و گفت: این دسته از امامان محله در شهر و روستاهای استان استقرار داشته و علاوه بر خدمات امام جماعت، امورات محله خود را نیز پیگیری می‌کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا